Absoliuti dauguma Lietuvos gyventojų mano, jog muzikos naudojimas kavinėse, restoranuose, parduotuvėse ir grožio salonuose daro jas patrauklesnes klientams.*

* Šiam teiginiui „visiškai pritaria“ arba „greičiau pritaria“ 79 proc. apklaustųjų.

* AGATA užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ 2017 m. atlikto Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimo duomenimis.

Lietuvos gyventojai sutinka, jog už tokį muzikos panaudojimą muzikos kūrėjams turi būti atlyginama.*

* Šiam teiginiui „visiškai pritaria“ arba „greičiau pritaria“ 72 proc. apklaustųjų.

Lietuvos gyventojai įvardijo, kuriose viešose vietose muzika jiems yra svarbiausia.*

* AGATA užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ 2017 m. atlikto Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimo duomenimis.

Švedijos mokslininkų atliktas tyrimas parodė, jog parduotuvės patalpose grojant muzikai, klientai joje praleidžia daugiau laiko.*

* Tyrimas nustatė, jog pirkėjai elektronikos prekių parduotuvėje vietoje įprastų 15 min., grojant muzikai praleisdavo po 23 min.

* Journal of Retailing and Consumer Services 19 (2012) 553–560

Grojant lėtą muziką, restoranuose lankytojai praleidžia daugiau laiko ir tai padidina jų išleidžiamų pinigų sumą.*

* European Advances in Consumer Research Volume 4, 1999, Pages 58-62